Det er fortsatt ingen enighet mellom Telenor og TV2 vedrørende avtale om distribusjon av TV2 sine TV-kanaler. Partene forhandler, men foreløpig ingen løsning.
Her er klipp fra siste informasjon som Telenor har lagt ut på sine nettsider i dag, 17.01.22:
Informasjon om TV2-kanalene
Oppdatert 17. januar 2022
Tross omfattende forhandlinger har ikke Telenor og TV 2 blitt enige om en ny avtale, og vi står fortsatt uten rettigheter til å vise TV 2s kanaler og innhold. Vi er svært lei oss for at denne situasjonen går ut over kundene våre. Nå er det mange som begynner å bli utålmodige, og det forstår vi godt.
Telenor er villig til å betale betydelig mer til TV 2 enn tidligere, for en langsiktig avtale som gir merverdi til kundene og støtter opp om TV 2s økte innholdskostnader. Selv om vi har tilbudt opp til totalt 70% mer enn det vi har betalt TV 2 tidligere, har TV 2 fortsatt ikke akseptert våre tilbud. Vi ønsker en langsiktig avtale med TV 2 som favner alle kanaler og strømmetjenesten TV 2 Play, men ser det tar for lang tid å bli enige på alle punkter og at det er uholdbart at kundene skal bli rammet i så lang tid.
Vi fortsetter dialogen med TV 2 for å finne en løsning.
Siste kommentarer