Fakturering

Vi sender i disse dager ut en påminnelse via SMS til de av våre kunder hvor vi ikke har registrert betaling for fakturaen som gjelder august måned som er sendt ut 15. juli.  sjekke din nettbank for å se om fakturaen er betalt. Hvis du allerede har betalt fakturaen,...

Viktig informasjon om fakturering: Dobbelt mottak av faktura

Vi har registrert at noen av våre kunder har mottatt to identiske fakturaer i nettbanken – både som eFaktura og via AvtaleGiro. Dette skyldes overgang til nytt fakturasystem, og vår leverandør har rettet opp i dette. Vi har også oppdaget at enkelte kunder har blitt...

Viktig informasjon om fakturering

For å forbedre våre tjenester og gjøre hverdagen enklere for både deg og oss, har vi tatt i bruk et nytt og moderne økonomisystem fra UniMicro. Overgangen skjer fra 15. juli 2025. Dette betyr at fakturaen du mottar fra oss vil få et nytt utseende. All nødvendig...

Ustabilitet i Verdalen oppdatert 15:10

Vi har dessverre ikke fått noe tidspunkt på når de forventer å bli ferdig, men Telia jobber med å løse problemet. Vi registrerer at det er forstyrrelser på signalet rundt Verdalen . Teknikere er på plass for feilretting,