Vi har vært i kontakt med Telenor i dag, og i tillegg har vi fått oppdatert informasjon fra dem. Dessverre er det per i dag ingen løsning. Dette er virkelig leit å meddele våre TV-kunder, da vi vet TV2 -kanalene betyr mye for flere av dere. Her er oppdatert informasjon fra Telenor:
Oppdatert informasjon fra Telenor 23.12.21
Tross omfattende forhandlinger har ikke Telenor og TV 2 blitt enige om en ny avtale, og vi står fortsatt uten rettigheter til å vise TV 2s kanaler og innhold. Vi er svært lei oss for at denne situasjonen går ut over kundene våre. Nå er det mange som begynner å bli utålmodige, og det forstår vi godt.
Telenor er villig til å betale betydelig mer til TV 2 enn tidligere for en langsiktig avtale som gir merverdi til kundene og støtter opp om TV 2s økte innholdskostnader.
TV 2 har ikke akseptert våre tilbud, selv om disse er betydelig høyere enn det vi har betalt TV 2 tidligere. For å komme i mål til jul har vi gitt TV 2 et nytt tilbud som tilsvarer en kraftig økt investering i dagens innhold. Vi i Telenor er innstilt på å fortsette dialogen med TV 2.
Siste kommentarer