fbpx
Hjem
/images/bilder/jknboxforsideres.jpg

Feil på TV-signaler
Tirsdag og onsdag kveld opplevde våre kunder feil på TV-signaler. Det viser seg å ha vært en feil hos vår leverandør av TV-kanaler, Telenor. Dette har dessverre berørt kunder over hele landet. Telenor arbeider fortsatt med feilretting, les mer om dette på NRK.no. Opplever du fortsatt feil anbefaler vi at du slår av og på strømmen på ditt utstyr. Vi får krysse fingrene for at dette ikke skjer igjen.


Informasjon fra Jæren Kabelnett ved feil med TV-signaler, kabelbrudd o.l.

Ved større feil som berører et større antall kunder som f.eks. TV-problemene som oppstod i går legger vi ut informasjon på jkn.no og Facebook. Ved TV-feil vil vi også tilstrebe å legge ut informasjon på Infokanalen på TV og sende SMS til dere vi har mobilnummer til. Vi har ofte kraftig tidspress for å få rettet feil dersom det skjer f.eks. på sen kveldstid, men vi vil gjøre det beste vi kan for å få informert dere.

Corona-virus
Vi er i en spesiell tid, og preges som alle andre av situasjonen rundt Corona-viruset. Vi som alle andre må gjøre tiltak i henhold til anbefalinger og restriksjoner fra Helsenorge.no. Vi er tilgjengelige og på jobb/vakt til samme tider som før. Vi har valgt å stenge inngangsdøren til kontoret, men som sagt er vi tilgjengelige og hjelper dere på vanlig måte via telefon og SMS. Skulle dere ha behov for å stikke innom og hente noe eller lignende så er det bare å ringe og avtale tid. Når det gjelder service og installasjon ute hos kunder, så håper vi på forståelse for at vi vil begrense det til et minimum. I det daglige løses de aller fleste problemer via telefon eller epost.

Trenger du høyere hastighet på internett?
Mange er nå hjemme av forskjellige årsaker. Vi ser at bruken av bredbånd er på et høyere nivå enn noen gang. Vi ser at mange tar kontakt for å få høyere hastighet på internett. Skulle du ha behov for høyere hastighet og raskere nett, klikk her så ordner vi det for deg.

Ha en god dag videre, og ta vare på hverandre.

Med vennlig hilsen
Jæren Kabelnett

 

Kundesenter Jæren Kabelnett

Kundesenter Tlf. 51 48 39 90: 
Mandag til fredag kl. 08.00-15.30
For helligdager og høytidsdager gjelder egne åpningstider. 

Besøkadresse/Postadresse: Arne Garborgs veg 36, 4344 Bryne
Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 
Faktura spørsmål: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.  

Vakttelefon
Ta kontakt med vår vakttelefon for å melde eventuelle feil på TV eller bredbånd.
Mobil: 911 99 951 (SMS kan ikke mottas) 
Mandag-Fredag (15.30-20) og Lørdag-Søndag (10-20)
Retningslinjer for vakttjenesten.

Når det gjelder fakturaspørsmål ber vi om at dere henvender dere i arbeidstiden.
Spm. og svar om faktura finner du her.

Driftsmeldinger Jæren Kabelnett

  • Kabelbrudd er fixet 2020-03-30 10:07

    Entreprenør hadde gravd av kabel i Strekkjevollen. Kabel er fixet, og signaler er på plass. Dersom...