WiFi

Vi opplever at enkelte kunder ikke har oppgradert internetthastighet i takt med økende bruk. Flere brukere av hjemmenettverket, økt bruk av strømmetjenester som Netflix, HBO, YouTube o.l. krever større hastighet og et skikkelig trådløst nettverk.

Tregt internett kan også skyldes eldre modem. Har du et modem som begrenser din internetthastighet, får du nytt modem kostnadsfritt av oss når du oppgraderer hastigheten. Vi vil gjerne hjelpe deg, så ikke nøl med å ta kontakt med oss for hjelp og rådgivning.

Kundesenter Jæren Kabelnett

Våre åpningstider er som følger:
Mandag til fredag kl 08:00-15:00

Kundesenter Tlf. 51 48 39 90: 
Mandag til fredag kl. 08.00-15.30
For helligdager og høytidsdager gjelder egne åpningstider.

Besøkadresse/Postadresse: Arne Garborgs veg 36, 4344 Bryne
Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Vakttelefon
Ta kontakt med vår vakttelefon for å melde eventuelle feil på TV eller bredbånd.
Mobil: 911 99 951 (SMS kan ikke mottas) 
Mandag-Fredag (15.30-20) og Lørdag-Søndag (10-20)
Retningslinjer for vakttjenesten.

Når det gjelder fakturaspørsmål ber vi om at dere henvender dere i arbeidstiden.
Spm. og svar om faktura finner du her.