Kabelpåvisning

Før du starter graving på tomta di må du undersøke om det er kabler nedgravd i område du skal grave på. Vi påviser og merker hvor kabelen ligger. Dette er gratis.

Kostnader ved reparasjon av ødelagte kabler dekkes av den som ødelegger kabelen.

Send e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. med informasjon om strekning/sted/adresse det skal graves på, ønsket påvisningsdato samt kontaktinformasjon til deg. Viktig at alle disse elementer blir opplyst til oss.

Beregn 2-3 dager virketid.

Ta kontakt med oss for avtale om påvisning, så unngår vi dette:

Kundesenter

Våre åpningstider er som følger:
Mandag, Tirsdag, Onsdag og Fredag kl 08:00-15:00, Torsdag 08:00-18:00

Kundesenter Tlf. 51 48 39 90: 
Mandag, tirsdag, onsdag og fredag kl. 08.00-15.30. Torsdag 08.00-18.00
For helligdager og høytidsdager gjelder egne åpningstider.

Besøkadresse/Postadresse: Arne Garborgs veg 36, 4344 Bryne
Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Vakttelefon
Ta kontakt med vår vakttelefon for å melde eventuelle feil på TV eller bredbånd.
Mobil: 911 99 951 (SMS kan ikke mottas) 
Mandag-Fredag (16-20) og Lørdag-Søndag (10-20)
Retningslinjer for vakttjenesten.

Når det gjelder fakturaspørsmål ber vi om at dere henvender dere i arbeidstiden.
Spm. og svar om faktura finner du her.