fbpx
Kundeservice

Våre åpningstider er som følger:
Mandag, Tirsdag, Onsdag og Fredag kl 08:00-15:00, Torsdag 08:00-18:00

Kundesenter Tlf. 51 48 39 90: 
Mandag, tirsdag, onsdag og fredag kl. 08.00-15.30. Torsdag 08.00-18.00
For helligdager og høytidsdager gjelder egne åpningstider.

Besøkadresse/Postadresse: Arne Garborgs veg 36, 4344 Bryne
Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Vakttelefon
Ta kontakt med vår vakttelefon for å melde eventuelle feil på TV eller bredbånd.
Mobil: 911 99 951 (SMS kan ikke mottas) 
Mandag-Fredag (15.30-20) og Lørdag-Søndag (10-20)
Når det gjelder fakturaspørsmål ber vi om at dere henvender dere i arbeidstiden.

Fakturaspørsmål


Alle faktura spørsmål rettes til kontoret i åpningstiden kl. 0800-1500 på tlf. 51 48 39 90 eller e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Vakt telefon kan dessverre ikke svare på faktura spørsmål.

Spm.:
På hvilken måte er det best å betale regninger på til dere?
Svar:
Vi anbefaler deg å opprette eFaktura-avtale med oss. Da får du faktura rett i nettbanken og du går inn og godkjenner den til betaling hver gang regningen kommer. Når du oppretter eFaktura i nettbanken må du oppgi eFaktura referanse, seks siffer. Da legger du inn ditt kundenummer hos oss som du finner på fakturaen du sist betalte, eller ved henvendelse til oss. Husk også å gi beskjed til oss dersom du ønsker månedlig betaling, så ordner vi det.
Hvis du i tillegg oppretter avtalegiro, blir faktura betalt automatisk. Du slipper å godkjenne faktura til betaling hver måned. Du kan også ha kun avtalegiro (uten eFaktura). Ved betaling med papirfaktura og avtalegiro tilkommer det et fakturagebyr på kr. 59,-.
eFaktura er enkelt, praktisk og gebyrfritt.

Spm.:
Jeg har TV-abonnement hos dere, og ønsker internett i tillegg. Får jeg to fakturaer fra dere da?
Svar:
Nei. Du får alt på samme faktura

Spm.:
Betaler jeg månedlig eller halvårlig faktura til dere?
Svar:
Du velger selv om du vil betale månedlig eller halvårlig.

Spm.:
Jeg har opprettet eFaktura med Jæren Kabelnett i min nettbank. Jeg så regningen lå i forfallsregisteret over betalinger, men regningen er ikke blitt trukket.
Svar:
Da kan du har glemt å gå inn i nettbanken og godkjenne betalingen. Hver gang en eFaktura kommer i nettbanken din, må du gå inn og godkjenne den for at betalingen skal gå. I selve nettbanken skal det komme tydelig frem at du har eFaktura til forfall, og da må du gå inn og godkjenne. Fordelen med det er at du til enhver tid har kontroll over det du skal betale i forkant. Nevner også at manglende dekning på konto også kan være en årsak til at fakturaen ikke er trukket.
Hvis du vil slippe å godkjenne til betaling hver måned, kan du opprette avtalegiro. Da blir beløpet trukket til betaling automatisk, forutsatt at det er dekning på konto og at beløpsgrensen er høy nok.

Spm:
Jeg har mottatt faktura. Hva gjelder den?
Svar:
Alle faktura vi sender ut har tydelig tekst som sier hva beløpet gjelder. Du kan lese hvilket abonnement du betaler for og hvilken periode abonnementet gjelder.
Hvis du har eFaktura avtale, finner du komplett fakturautgave i nettbanken din. Det samme gjelder hvis du har både eFaktura avtale og avtalegiro avtale.
Har du kun avtalegiro, mottar du faktura i posten.
Mottar du inkassovarsel (purring), vil den kun referere til faktura nummer som ikke er betalt. Ønsker du mer informasjon om hva inkassovarslet gjelder, bes du kontakte kontoret.

Driftsmeldinger Jæren Kabelnett

  • Skurring NRK 1 2019-07-08 08:09

    Det er problemer med NRK1 og enkelte andre TV kanaler i systemet. Vår leverandør arbeider med...