Kundeservice

Våre åpningstider er som følger:
Mandag, Tirsdag, Onsdag og Fredag kl 08:00-15:00, Torsdag 08:00-18:00

Kundesenter Tlf. 51 48 39 90: 
Mandag, tirsdag, onsdag og fredag kl. 08.00-15.30. Torsdag 08.00-18.00
For helligdager og høytidsdager gjelder egne åpningstider.

Besøkadresse/Postadresse: Arne Garborgs veg 36, 4344 Bryne
Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Vakttelefon
Ta kontakt med vår vakttelefon for å melde eventuelle feil på TV eller bredbånd.
Mobil: 911 99 951 (SMS kan ikke mottas) 
Mandag-Fredag (16-20) og Lørdag-Søndag (10-20)
Når det gjelder fakturaspørsmål ber vi om at dere henvender dere i arbeidstiden.

Fakturaspørsmål

Spm.:
På hvilken måte er det best å betale regninger på til dere?
Svar:
Vi anbefaler deg å opprette eFaktura-avtale med oss. Da får du faktura rett i nettbanken og du går inn og godkjenner den til betaling hver gang regningen kommer. Når du oppretter eFaktura i nettbanken må du oppgi eFaktura referanse, seks siffer. Da legger du inn ditt kundenummer hos oss som du finner på fakturaen du sist betalte, eller ved henvendelse til oss. Husk også å gi beskjed til oss dersom du ønsker månedlig betaling, så ordner vi det.
eFaktura er enkelt, praktisk og gebyrfritt. Ved betaling med papirfaktura og avtalegiro tilkommer det et fakturagebyr på kr. 59,-.

Spm.:
Jeg har TV-abonnement hos dere, og ønsker internett i tillegg. Får jeg to fakturaer fra dere da?
Svar:
Nei. Du får alt på samme faktura

Spm.:
Betaler jeg månedlig faktura til dere, eller halvårlig?
Svar:
Du velger selv om du vil betale månedlig eller halvårlig. Gi beskjed til oss hvordan du vil ha det.

Spm.:
Jeg har opprettet eFaktura med Jæren Kabelnett i min nettbank. Jeg så regningen lå i forfallsregisteret over betalinger, men regningen er ikke blitt trukket.

Svar:
Da kan du har glemt å gå inn i nettbanken og godkjenne betalingen. Hver gang en eFaktura kommer i nettbanken din, må du gå inn og godkjenne den for at betalingen skal gå. I selve nettbanken skal det komme tydelig frem at du har eFaktura til forfall, og da må du gå inn og godkjenne. Fordelen med det er at du til enhver tid har kontroll over det du skal betale i forkant. Nevner også at manglende dekning på konto også kan være en årsak til at fakturaen ikke er trukket.